Veel gestelde vragen



Heeft Laminaatpakhuis.nl een showroom?

Ja, de Laminaatpakhuis heeft ten opzichte van andere aanbieders, wel een eigen showroom. Naast een overzichtelijke webwinkel geeft de Laminaatpakhuis u de gelegenheid om onze showroom te bezoeken. Hier krijgt u de gelegenheid om in de showroom alle mogelijkheden te bekijken en eventueel uw keuze te maken. Bel (015-3694209) of mail ons voor een afspraak en laat u verrassen!

Ook kunt u de Laminaatpakhuis thuis uitnodigen voor een demonstratie van de vloer naar keuze. Naast een goed advies, helpen wij u ook met het opmeten van de ruimte(s) en het nemen van de juiste beslissingen! Deze gratis huisbezoek is alleen aan te vragen door bewoners van Noord Holland, Zuid Holland, Utrecht!


Terug naar boven!



Tips voor het bestellen van uw vloer

Hoe bereken ik het aantal vierkante meters dat ik moet kopen?
Wanneer u de ruimte(s) waarin de vloer komt te liggen heeft opgemeten, kunt u het totaal aantal vierkante meters invoeren in de omrekenmodule bij de betreffende vloer. Houd wel rekening met 5% zaagverlies. Bestel altijd een pak extra, zodoende krijgt u altijd voldoende delen om de vloer te kunnen leggen.

 

Kan ik bijpassende plinten bestellen?
Ja, bijpassende plinten vindt u in het menu onder plinten. Kies eerst het vloertype en vervolgens een plint naar keuze. Let op, sommige plinten zijn niet de originele merkplinten, maar een heel goed bijpassend alternatief. Denkt u ook aan de eventueel noodzakelijke binnen en buitenhoekjes, de begin en eindstukken en een geschikte ondervloer!

 

Ik woon in een appartement, welke ondervloer moet ik gebruiken?
Uiteraard wilt u niet dat uw (beneden) buren komen klagen over geluidsoverlast. Wij raden u bijvoorbeeld een Quick & Quiet ondervloer aan. Deze heeft een 10DB geluidsreductie(TNO gecertificeerd). U vindt deze ondervloer op onze pagina ondervloeren voor appartementen.

 

Ik heb vloerverwarming, maar wil toch geluidreductie. Welke ondervloer is voor mij geschikt?
Thermosound is dan misschien voor u de meest geschikte ondervloer, deze heeft speciale openingen waardoor de warmte goed naar de woonkamer kan doortrekken. Daarnaast heeft de Thermosound een geluidsreductie tot 12DB. U vindt deze ondervloer op onze pagina ondervloeren voor op vloerverwarming.

 

Is het gebruik van vochtwerende folie aan te raden?
Vochtwerende folie kunt u het best gebruiken wanneer er de mogelijkheid bestaat dat er vocht van onderuit in uw vloer terecht komt is vochtwerende folie aan te raden. Fabrikanten stellen het vaak zelfs verplicht om de garantie te verlenen. U kunt denken aan situaties bij nieuwbouw, waar de betonnen vloer nog geen 2 jaar oud is of bijvoorbeeld bij een houten ondergrond. Bij het gebruik van de zogenaamde all-in-one ondervloeren, vloeren met een aluminium laagje, is het niet noodzakelijk vochtwerende folie te gebruiken.


Terug naar boven!



Hoe kan ik bestellen bij Laminaatpakhuis.nl?

In de webshop hierboven vindt u de producten. Voor het berekenen van de juiste hoeveelheid artikelen is een omrekenmodule aanwezig. Vervolgens kunt u de producten die u wilt aanschaffen toevoegen door op de winkelwagen button te klikken. Wilt u meerdere artikelen aanschaffen klik dan op "Verder winkelen". Is uw winkelwagentje naar wens gevuld, klik dan op "afrekenen". Geef nu uw naam en adresgegevens op en kies een betaalmethode. Klik op "Volgende" Controleer uw bestelling en adresgegevens. U kunt bij de bestelling een bericht meesturen voor als u nog vragen of wensen heeft. Om de bestelling te bevestigen moet u akkoord gaan met de leveringsvoorwaarden. Als u heeft gekozen voor een i-Deal betaling kiest u voor uw eigen bank om vervolgens in uw vertrouwde bankomgeving de betaling te kunnen afronden. U ontvangt van de Laminaatpakhuis een orderbevestiging en er zal z.s.m. contact met u worden opgenomen voor verdere afspraken. Uiteraard kunt u ook bellen met de klantenservice (015-3694209) voor hulp bij het bestellen van uw vloer. Is bestellen via de Laminaatpakhuis wel veilig?

Ja, wij maken gebruik van een beveiligde verbinding voor de gegevens met betrekking tot betaling. Het betaalgedeelte wordt verzorgd door Buckaroo, één van de Nederlands grootste Payment Service Providers. Dankzij hun jarenlange ervaring en expertise kunnen wij u een veilige en gebruiksgemakkelijke betalingswijze bieden.


Terug naar boven!



Hoe kan ik betalen bij Laminaatpakhuis.nl?

 

I-DEAL (internet bankieren in uw eigen bankomgeving).
Pinnen bij aflevering goederen.
Pinnen bij afhalen goederen.
D.m.v. een vooruitbetaling (per bank).
Voor meer informatie m.b.t. het betalen bij Laminaatpakhuis.nl, zie de betaalmethodes.


Terug naar boven!



Wanneer en hoe worden de goederen geleverd?

De Laminaatpakhuis heeft een eigen bezorgdienst waarmee de vloeren door heel Nederland bezorgd worden. U kunt een voorkeursdag (werkdagen) en een voorkeur voor de bezorgtijd opgeven. Wij bezorgen alle gangbare vloeren binnen 2 tot 5 werkdagen. Onze bezorgdienst neemt contact met u op om het exacte moment van leveren met u af te stemmen. U hoeft zo niet onnodig een hele dag thuis te blijven. De Vloeren worden altijd in overleg met de klant bezorgd op een door de klant opgegeven afleveradres. Voor meer informatie m.b.t. het leveren van de vloer, zie artikel 11 van de algemene voorwaarden.

Zijn alle producten voorradig?
Bijna alle getoonde producten zijn voorradig en direct leverbaar(advies wel altijd even bellen ivm oude collectie). Wel kan het voorkomen dat een product tussen moment van bestellen en het uitleveren tijdelijk niet meer voorradig is. Indien dit voorkomt nemen wij direct contact op om u hiervan op de hoogte te brengen en een passende oplossing te zoeken.

Kan ik bij de chauffeur betalen?
Ja, u kunt bij de chauffeur veilig en vertrouwd pinnen . De chauffeur heeft een mobiele pinautomaat waarbij u na het pinnen een betalings bon ontvangt. 


Terug naar boven!



Wat zijn de garantiebepalingen van Laminaatpakhuis.nl?

Laminaatpakhuis geeft conform haar verkoop- en leveringsvoorwaarden een duidelijke fabrieksgarantie. De fabrieksgarantie staat bij elk artikel afzonderlijk vermeld, echter voor verdere garantie(s) en/of garantiebepalingen van onze leveranciers/fabrikanten verwijzen wij u naar de desbetreffende website(s).

Wat moet ik doen als een product beschadigd geleverd wordt?
Wanneer een bestelling beschadigd bij u geleverd wordt, meld dit dan bij de chauffeur. Indien deze niet meer aanwezig is stuur dan een email naar info@laminaatpakhuis.nl of bel 015-3694209. Vermeld altijd uw factuurnummer en ordergegevens zodat wij u snel van dienst kunnen zijn.

Wat moet ik doen als ik gebruik wil maken van de garantie?
Wanneer u een klacht heeft kunt u contact met ons opnemen via info@laminaatpakhuis.nl. Wij nemen uw klacht uiterst serieus en gaan direct aan de slag om tot een goede oplossing te komen.


Terug naar boven!



Zijn de prijzen van de Laminaatpakhuis.nl incl. BTW?

Alle prijzen op onze site zijn inclusief 21% btw, tenzij anders vermeld.


Terug naar boven!



Kunnen jullie de vloer ook leggen?

Ja, bij Laminaatpakhuis kunt u de laminaatvloer ook laten leggen. Kijk bij Legservice voor onze aantrekkelijke legprijzen.


Terug naar boven!



Rekent Laminaatpakhuis ook bezorgkosten?

In principe is de bezorging gratis, mits uw order totaal boven de €450,- komt. Wanneer u een laminaatvloer besteld komt u vaak al aan dat bedrag. Indien dit niet het geval is zijn wij genoodzaakt een bijdrage in de bezorgkosten in rekening te brengen. Leveringen vinden uitsluitend plaats in Nederland. Voor de wadden eilanden geldt een aangepast tarief.


Terug naar boven!



Wat zijn de openingstijden van Laminaatpakhuis?

Onze webwinkel is 365 dagen per jaar en 24 uur per dag geopend. Per e-mail kunt 24/7 bij onze klantenservice terecht. Voor telefonische informatie is de klantenservice dagelijks bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 09:00 uur tot 17:00 & zaterdag van 10:00 uur tot 13:30 uur op telefoon 015-3694209.


Terug naar boven!



Wat zijn de (verschillende) gebruik- klasse van laminaat?

Een gebruiksklasse voor laminaatvloeren is opgesteld om de toepassing van het laminaat te bepalen. in principe komt het er op neer: Hoe hoger de gebruiksklasse, hoe beter het product. In de tabel hieronder hebben we weergegeven welke gebruiksklasse er zijn, met een korte beschrijving daarbij.

 

Klasse aanduiding Gebruikstoepassing
21 Licht gebruik
22 Normaal gebruik
23-31 Intensief gebruik - licht commercieel gebruik
32 Zwaar gebruik - normaal commercieel gebruik
33 Zeer zwaar gebruik - commercieel gebruik

 

Bij de producten in de webwinkel staan deze gebruik klasse duidelijk vermeld.


Terug naar boven!



Hoe zit het met annuleren en retourneren bij de Laminaatpakhuis?

Annuleren
Het annuleren van een bestelling is, zolang deze nog niet is verstuurd, kosteloos. Annuleert u de bestelling, nadat deze aan u verstuurd is, dan dient u de bestelling bij bezorging te weigeren. U krijgt dan wel een rekening voor de gemaakte bezorgkosten (€95,-). Indien Laminaatpakhuis reeds een betaling van u heeft ontvangen, dan zullen wij de aankoopsom, na goede ontvangst van de retourzending, aan u terugstorten. De gemaakte bezorgkosten zullen hierop in mindering worden gebracht (alleen als u de bestelling aan de deur weigert en ongeopend laat meenemen door de bezorger).

Retourneren / Afkoelperiode
U heeft een afkoelingsperiode van 7 werkdagen om zonder opgaaf van redenen het product te retourneren, ingaande op de dag van levering. Uitzondering hierbij zijn speciaal voor u geassembleerde producten of speciaal voor u bestelde producten. Het product kan alleen ongebruikt en in de originele verpakking geretourneerd worden. Wilt u de gehele bestelling retourneren? Reeds in ontvangst genomen artikelen dient u terug te sturen naar onderstaand retouradres. De Laminaatpakhuis zal de gehele aankoopsom, exclusief de eventueel berekende verzendkosten aan u terugstorten. De verzendkosten voor het retourneren zijn voor uw rekening. Ook bij het retourneren van een deel van uw bestelling zijn de verzendkosten voor uw rekening. De aankoopsom van het door u geretourneerde deel van de bestelling zal aan u worden teruggestort. Gerekende verzendkosten worden in dat geval niet gerestitueerd.

Alle annuleringen, ruilingen en retourneringen dienen schriftelijk aan De Laminaatpakhuis kenbaar te worden gemaakt. Dit kan via e-mail of post. U dient hierbij in ieder geval uw volledige naam en factuurnummer te vermelden.

Voor het terugbetalen van reeds betaalde bedragen (bij vooruitbetalen) hebben wij tevens uw bankrekeningnummer nodig. Let op: het rekeningnummer dat u opgeeft voor de terugbetaling dient gelijk te zijn aan het rekeningnummer waarvan u de betaling aan De Laminaatpakhuis heeft gedaan. Dit i.v.m. eventuele fraude met terugbetalingen. Eventueel reeds betaalde bedragen worden binnen maximaal 30 dagen aan u terugbetaald.

Retouradres:
De Laminaatpakhuis
Ambachtsweg 63
2641KW Pijnacker


Terug naar boven!



Ik heb nog een vraag

Stel u vraag middels een email of via het contactformulier en wij beantwoorden uw vraag altijd binnen 24 uur.


Terug naar boven!



Wat zijn de bedrijfsgegevens van Laminaatpakhuis?

Bedrijfsnaam: Laminaatpakhuis.nl
Adres: Ambachtsweg 63
Postcode, Plaats: 2641 KW Pijnacker
Provincie: Zuid-Holland
Telefoonnummer: 015 - 369 42 09
Faxnummer: 015 - 361 04 66
Website: www.laminaatpakhuis.nl
E-mail: info@laminaatpakhuis.nl
Bankrek.nr.: 457523069 (Abn Amro)
Iban nummer: NL 76ABNA0457523069
Bic nummer ABNANL2A
KvK nr en plaats 27283511 te 's-Gravenhage 
BTW nummer NL 146112969 B01


Terug naar boven!